Monday, November 29, 2010

Quilling



Erm...sebenarnya dah lama la cik asema ni tak menulis ape2...hahah..bz kah aku ni? ke bt2 bz...sebenarnya mmg bz...uhuhuh..ramai gak kengkawan dah bising2 mengatakan daku dah bz..hahah..ala tiba musim bz..bz la jwbnya..time biasa, ok jela ..so nak cite sket...aku ada la surf2 internet sehingga la terjumpa blog ni http://azlina-lin.blogspot.com/ terus aku dah tertangkap cintan ngan handycraft yg dia bt..so nama mende alah ni quilling sbb keja dia memusingkan kertas kan...sebenarnya ada alat jual khas utk quilling..so aku g cari di OU..sekali abeh la pulok..so aku pun saja2 try bt sendiri mengikut cadangan tuan empunya blog ni...pakai batang lidi..aku pun blasah batang lidi bunga telor kawen....then potong ujung tajam sket..bt terbelah..tara..jadi la..so test la pakai..heheh akhirnya jadi la juga bunga aku ni menggunakan teknik quilling seperti di atas tu..heheh..tapi aku bt tu cuma yg basic n mmg tak kemas n halus la..kalo nak cantek tgk yg website yg aku bgtau tu..huhuh...best gak bt benda2 ni...aku bt kad kecik yg simple utk letak atas adiah kawen ex-housemate aku...belum bg pun lg...tapi dah siap beli n balut...heheh..ni hadiah dia...tara....isi dalam rahsia..hahah....pembalut adiah tu ala2 mcm batik la kunun...huhuh



cantek ke?heh.....

No comments:

Post a Comment